2 בינואר 2020

2019 – שנת שיא בשטויות אקלימיות


מאז שההיסטריה האקלימית החלה, בשנות ה 1980, היה שיפור בכול המדדים של החיים על כדור הארץ: יותר מזון, יותר עושר, פחות עוני, יותר בריאות ותוחלת חיים יותר ארוכה, איכות חיים משופרת. כול נבואות הזעם והתחזיות האקלימיות מאז ועד היום התבדו. למרות זאת ההיסטריה האקלימית נעשית יותר חזקה, צורמת וקולנית כול שנה. רעיונות "ירוקים" מטורפים והרסניים עדיין שולטים בדו-שיח הפוליטי.


גרטה טונברג, הילדה החצי אוטיסטית משוודיה, נתקפה כנראה חרדה אמתית לעתידה – ועתיד העולם – כתוצאה משטיפת מוח בלתי פוסקת ושקרית מצד הוריה וההיסטריה האקלימית ששוטפת את מערכת החינוך. ההפחדה חסרת הגבולות של הילדים היא בגדר התעללות בחסרי ישע. הילדה הנבערת לא יודעת ולא יכולה לדעת בעצמה מה קורה בעולם, היא רק משמשת שופר למבוגרים שמפחידים אותה לשווא וששטפו את מוחה ומשתמשים בה ככלי תעמולה. זה בגדר ניצול ילדים, זה פשע חמור, זה מעשה שלא ייעשה. זה פסול לנצל ילדים למטרות פוליטיות. בכול זאת כול העולם מריע ומתמוגג ממחזה האבסורד המרושע ונותן לה כותרות בלתי פוסקות.

וועידת האקלים ה 25 של האו"מ התקיימה השנה במדריד, וכמו כול 24 קודמותיה, הוקדשה כולה לפטפוטי סרק בלתי מציאותיים, על "מכסות" של פליטות  ו"יעדים" – ועל העברת סכומי כסף אסטרונומיים לארצות המפגרות בעולם "כדי להעבירם לאנרגיה ירוקה" – אנרגיה שלא קיימת ולא מסוגלת לספק את צרכי הארצות העניות (וקל וחומר – גם לא של הארצות העשירות).  הנחת היסוד של כול ה"ירוקים" הייתה תמיד שרק חסר לקבוע יעדים "נכונים" או "שאפתניים" ולהוציא טריליארדים של כסף (שלא קיים) ואז הפליטות ייפסקו והאקלים יינצל והעולם יושע. אבל זה לא ככה. העולם הוציא כבר כ 2.5 טריליארד דולר בעשור האחרון על "אנרגיה ירוקה" – לוחות שמש ותחנות רוח – והפליטות לא רק שלא נעלמו אלא המשיכו בקו העלייה, וההוצאה הייתה לריק. כי אין בכוחם של לוחות השמש ותחנות הרוח לספק את האנרגיה הדרושה, האנרגיה שהם מספקים היא מזערית ובלתי מועילה. העובדה הפשוטה היא שלא קיימים מקורות אנרגיה חליפיים. הפחם הנפט והגז ימשיכו לספק את הרוב הגדול של האנרגיה הדרושה לקיום האנושי, לפחות כמה עשרות שנים קדימה, והפליטות לא ייפסקו. זאת עובדה, השאר פנטזיות. אין בכוחה של וועידת פטפטת לספק אנרגיה.  הוועידה האבסורדית הסתיימה ללא הסכמות (חסרות משמעות).
תנועת "מרד ההכחדה" זו תנועה של ילדי שמנת משועממים (רבים ממעמד האצולה) שלא יודעים מה לעשות עם עצמם ואיך לסמן לכולם כמה הם צדיקים. יש גם ידוענים, זקני שמנת, כמו ג'יין פונדה (82) הלוקים באותו הלך רוח ורמה שכלית כמו שאר חברי התנועה הצעירים ...


הם מנסים לשבש חייהם של אנשים פשוטים החרדים לפרנסתם. הם הפגינו בשווקים לבשר ודגים בהם עובדים סוחרים ופועלים פשוטים, המוכרים סחורתם לעמך (האריסטוקרטיה קונה בחנויות יוקרה לא בשווקים, או מקבלים משלוחים מספקים ישר הביתה). הם גם ניסו לשבש את תנועת הרכבות "כדי לעורר את התודעה" של עמך לחומרת הבעיה אך נתקלו בהתנגדות אנשים פשוטים שרצו להגיע הביתה או לעבודה והדפו אותם בכוח מהקרונות.

ג'ורג' מונביוט, עיתונאי, סופר ופעיל ירוק נודע – שהוא בעצמו נצר למשפחה אריסטוקרטית מאד עשירה, אמר בפירוש: "סביבתיות היא תנועה שמתנגדת לשפע, ומקדמת צנע (דהיינו – עוני), לא בעד יותר חופש אלא פחות חופש" (חופש להתעשר). זה "מסע נגד שאר האנשים" הוא מודה בגלוי. כלומר: הם בעד עוני – לא של עצמם חו"ח – של אחרים.

גם בישראל הם מפעילים תעמולתם השקרית. בתמונה למטה רואים "לבניות" (לכאורה של תחנות כוח) שלהן הדביקו בפוטושופ עשן שחור. ה"לבניות" האמתיות שליד בתי הזיקוק או תחנות הכוח שימשו לקירור מים ופלטו אך רק אדי מים לבנים (הן כבר לא פעילות). העשן השחור הוא זיוף שהודבק להן.


השנה שבה העולם השתגע וכתות של מופרעים מפיצות היסטריה ושקרים בלי סוף – שנת 2019.

יעקב


תגובה 1:

ביולוג ירושלמי אמר/ה...

עד כמה שאני באופן אישי מנסה לחסוך בחומרי גלם, פלסטיק, חד פעמי וכו'... להיות אקולוגי ו"סביבתי" על פי הבנתי ולצרוך פחות אנרגיה (פחות חימום/קירור), פחות דלק (תחבורה פרטית), פחות שפע ובמתכוון להטיל על עצמי ומגבלות שעל מנת להסתגף ולקחת "פחות" מהעולם...
שתדע לך שאני מאוד מסכים עם מה ואיך שאתה כותב ועם הלך הרוח של הכתיבה שלך.
מודה בזה. מודה ועוזב ירוחם.
ניסיתי לעשות שינויים, להתנהל ולהתנהג אחרת, לגרום לאחרים להתנהל ולהתנהג אחרת... וקצתי בזה. השינוי הוא מינורי.
אני אולי מרגיש טוב ונחמד עם עצמי ואולי יש לכך השפעה אינפיניטיסמלית לשלילה... ועדיין.
העולם הזה הוא מה שהוא, והמין האנושי מיועד להכחדה. במאוחר או במוקדם.
גם ככה אני לא אהיה פה לצפות בכך.

כל הסביבתיים למיניהם לא נגועים ב- Virtue signalling כולם, אך בהחלט שברגע שהם מתקבצים לתנועה "מחתרתית" או "מפלגה", רובם יכולים בנקל להיתפס ככאלה.
כל כך הרבה Virtue signalling יש בוועידות ובוועדות הללו... מאות אנשים שטסים במטוסים ואין פוצה פה (הפעולה המזהמת השנייה במעלתה אחרי הבאת העתקים משוכפלים של עצמך לעולם).
Whatever.