27 בינואר 2021

אפוקליפסה אף פעם / מייקל שלנברגר (הזמנה להצטרפות לרכישה קבוצתית)

 

להצטרפות לרכישה הקבוצתית

בימים אלו רואה אור בעברית ספרו של מייקל שלנברגר "אפוקליפסה אף פעם".

מייקל שלנברגר הוא פעיל סביבתי מרכזי בנוף האמריקאי והבינלאומי, חתן פרס "גיבור הסביבה" של מגזין "TIME" לשנת 2008, נשיא ומייסד ארגון "פרוגרס סביבתי", וזוכה פרס הספר הירוק של המרכז לכתיבת מדעי של מכון סטיבנס לטכנולוגיה לשנת 2008.

במהלך הפעילות הסביבתית של שלנברגר, הוא כתב בנושאי סביבה ואנרגיה בעיתונים מובילים כמו "New-York Times", "The Wall Street Journal", "Washington Post", "Scientific American, "Forbes" ואחרים. בעקבות פעילותו והשכלתו בתחום, נחשב למומחה מוביל בענייני סביבה, והוזמן כמומחה לתרום לדו"ח ההערכה של הפאנל הבין ממשלתי לשינויי אקלים (IPCC).

התפנית במהלך חיו של שלנברגר חלה בעת שהגיע להכרה כי ההתחממות הגלובלית איננה מסכנת את עתיד העולם. הוא קץ בשקרים שמופצים על ידי התנועות הירוקות אודות אסון מתרגש ובא וחרד מהמחירים הכבדים שנשלם בשל הטעיות אלו.

המאמר בו חשף שלנברגר את תפיסתו בדבר התרמית פורסם לרגל הוצאת הספר "אפוקליפסה אף פעם" בבמה הקבועה שלו במגזין פורבס, אך כפי שגילו גם מדענים מכובדים ש"סטו מהקו", גם המאמר שלו הוסר מהאתר לאחר הפעלת לחץ מצד ארגונים ירוקים. אבל נסיונות ההשתקה לא הצליחו. יממה בלבד לאחר הוצאתו, הספר הפך לרב-מכר, דורג במקום ה-7 ברשימת הנמכרים של אמזון, ולאחר יומיים אף יצא במהדורה שנייה. 

המאמר המתורגם שהוסר מפורבס הועלה בתרגום לעברית בבלוג.

 

בספר "אפוקליפסה אף פעם", שלנברגר מנפץ רבים מהמיתוסים של פעילי הסביבה, תוך התבססות על ניסיונו הרב ועל מחקרים מדעיים מובילים מהאוניברסיטאות הנחשבות בעולם. שלנברגר מפריך את הטענה כי בני אדם מובילים ל"הכחדה המונית", חושף שפליטת הפחמן ירדה ברוב המדינות המפותחות ונמצאת בירידה מתמדת, שמניעת מגפות עתידיות דורשת יותר חקלאות מתועשת ופיתוח קפיטליסטי, וכי המדיניות שמנסים לקדם הארגונים הירוקים פוגעת בסביבה וגורמת להזנחה של בתי גידול ולשריפות ענק.

"אפוקליפסה אף פעם" נועד עבור כל מי שמוכן להילחם על הסביבה, הרווחה האנושית והאמת.

הספר יצא בהוצאת סלע מאיר במסגרת ספריית שיבולת, מחזיק 448 עמודים.

תרגם על ידי יובל סימן טוב ונערך על ידי הלל גרשוני וצור ארליך, הקרדיט לעיצוב הכריכה הוא לצבי קרן.

המחיר המומלץ לצרכן: 108 ₪ לקוראי וידידי הבלוג השגנו מחיר ברכישה קבוצתית של 60 ₪ בלבד (באיסוף עצמי) ו-95 ₪ בלבד כולל שליח למסירה אישית.

המעוניינים להצטרף לרכישה הקבוצתית  מוזמנים להרשם כאן:
https://forms.gle/1VRt2H3tPsMe4LSZ6

אין תגובות: