15 בספטמבר 2020

אקלים ואידאולוגיה

התמונה הזו לקוחה מההפגנה של הקבוצה extinction rebellion - XR. זו קבוצה של טרוריסטים-אנרכיסטים-קומוניסטים מכול העולם המתמרדים לכאורה נגד ההכחדה הצפויה של המין האנושי בגין ההתחממות הגלובלית. אפשר לקרוא להם כת של היפים מזדקנים (כולל בנים של היפים) מבתים עשירים פטורים מדאגות פרנסה - מה שנקרא limousine socialists. בין מנהיגיהם ג'יין פונדה בת 82.


העמדה האידיאולוגית שלהם ברורה - והיא משתלבת באידיאולוגיה הרווחת של "צריכת היתר". לפי אידיאולוגיה זה - בן האדם הוא ייצור אנוכי וחמדני השואף לצבור תמיד יותר נכסים ועושר אישי לעצמו, בלי סוף. בן אדם הוא חזיר אנוכי צובר רכוש. אי אפשר להניח לבני האדם לחיות ולהתפתח בחופש - כי החופש מוביל להתעשרות מוגזמת וצריכת יתר. צריכת היתר מכלה את משאבי כדור הארץ ותגרום בסופו של דבר להכחדה של מיני החי והמין האנושי.

לכן צריך להקים בעולם שלטון נאור (שלנו, של ה XR ושאר הקומוניסטים), שישלוט ביד ברזל וישמיד את כול הבורגנים החמדנים והחזיריים. שלטון שייצור (בכוח) אדם חדש. שלטון שידאג בכוח שאנשים לא יצברו רכוש וכולם יחיו בעוני מחפיר כמו שחיו במדינות הקומוניסטיות - שבהן לא היה חשש מצריכת יתר, כי לא היה מה לצרוך. (בקושי היה מה לאכול - רבים מתו ברעב).

לפני שנבטל את הכת האידאולוגית המגוחכת והרסנית הזאת - בואו ונראה מה דרישותיה:

  1. "ממשלות צריכות לאמור את האמת ולהכריז על מצב חירום אקולוגי ואקלימי."
  2. "הממשלות חייבות לפעול עכשיו להגיע למצב אפס פליטות ב 2025".
  3. "הממשלות צריכות להיות מוקמות ומונהגות על ידי מועצות עממיות של אזרחים למען צדק סביבתי ואקלימי".

נעזוב לרגע את ה"מועצות העממיות" …

שימו לב לדרישה מס' 2 - אפס פליטות עד 2025. דרישה בלתי אפשרית ובלתי מציאותית שרק משוגעים על כול הראש, המנותקים מהמציאות יכולים לדרוש. לא כן? הנה המצע של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב אימץ את ה"גרין ניו דיל" green new deal - שהוא גם החלטה של בית הנבחרים האמריקאי - שמטרתו המוצהרת "אפס פליטות עד 2030". מה ההבדל? 2025 - 2030?

אבל - למה לחכות ל 2025? אני מציע כבר עכשיו ב 2020 לעבור לאפס פליטות. זה אפשרי!

הנה: נכריז שנניח שאחרי החגים יושבתו כול תחנות הכוח הפחמיות והגזיות. יסגרו זמנית, לניסיון. נניח לחודש. אפשר לעשות את זה, למה לא? ומאיפה חשמל? לא יהיה חשמל. נחיה חודש בלי חשמל…. נמות מזה? וגם נטיל סגר. סגר מוחלט - כלומר אפס תנועה של מכוניות על הכבישים - שפירושו אפס פליטות. תוך שבוע לא יהיו מים ומזון… אבל - יהיו "אפס פליטות"... כי זה או זה - או זה -- אוכל ומים או אפס פליטות. שניהם יחד לא הולך….

זה העתיד שקבוצות מהפכניות כמו XR שואפות אליו. אורח חיים חדש!! ללא חשמל או דלק.

אל תאמינו ב"מהפכת האנרגיה" - של מעבר לאנרגיה ירוקה… "נעבור לאנרגיה ירוקה - ונמשיך באורח החיים הרגיל כמו שהיה עם האנרגיה הפחמית". אין דבר כזה. אין אנרגיה ירוקה. יש חיים עם אנרגיה או חיים (כלומר מוות) בלי אנרגיה.

תנו ל"מרד ההכחדה" extinction rebellion - להנהיג את תכניתם ותהיה לנו הכחדה של ממש. מיליארדים של בני אדם ימותו תוך זמן קצר בגלל חוסר במזון ומים - חוסר שנובע ממחסור באנרגיה הדרושה לקיומנו. אל תזלזלו בכת הקוקואים הזו. כבר היו דברים מעולם. כת דומה (אותה כת! הקומוניסטים) השתלטה על מחצית העולם והרסה באופן יסודי את חייהם של מיליארדי בני אדם במשך 70 שנה במאה ה 20.

ואל תגידו "הם כת קטנה, מי שם לב אליהם?". אנגליה וגרמניה חוקקו חוקים ליעד של אפס פליטות עד 2050. חוקקו חוקים! ולא הכת הזו - הממשלות ה"שמרניות" של אנגליה וגרמניה! מה ההבדל בין 2050 ל 2025? שום הבדל. אפס פליטות לא ניתן להגשמה לא ב 2025, ולא ב 2050. אין תכנית מעשית, הנדסית - מתווה כיצד אפשר לעשות זאת, כי אי אפשר. וממשלות בריטניה וגרמניה הן לא פחות משוגעות מכת ה XR. את הציוויליזציה שלנו לא האקלים יהרוס, אלא כתות של משוגעים מתוכנו.

יעקב

 

 

 

 

 

 


תגובה 1:

ביולוג ירושלמי אמר/ה...

איך אומרים באמהרית?
כשייגמר הדלק והפחם בעולם אז נראה מי יותר צודק.

תודה על המידע :-)