8 בספטמבר 2020

הפשע של שריפת יערות

הפשע של שריפת יערות נמשך. ה"ירוקים" קוראים לזה "ביומסה" ובגרמניה מתגאים שהם מפיקים 8.7% מהחשמל מ"ביומסה" וטוענים שזה "אנרגיה מתחדשת" וגם מסבסדים ומעודדים את זה בהתאם.

ההשמדה התעשייתית של יערות באירופה ובארה"ב היא מעשה פגיעה חמור בסביבה, זה פשע המתרחש ביוזמה ובעידוד של "מודאגי האקלים" הירוקים ומונע מסיבסוד ממשלתי לאנרגיה מתחדשת. כאשר שורפים יערות באמזונס כולם זועקים "חמאס! פשע, פגיעה בסביבה" - והנה - פגיעה דומה מתרחשת ביוזמת הירוקים ובעידוד סובסידיות ממשלתיות. אין משהו יותר אנטי-סביבתי מזה.

יערות שלמים מושמדים באירופה ובארה"ב לצורך שריפת עצים בתחנות כוח במקום פחם. 49% משטחי היער בשוודיה, פינלנד ובארצות הבלטית גולחו כדי ליצור פלטים (כדורי עץ) לשריפה בתחנות כוח. שריפת העצים בתחנות כוח פולטת פד"ח לא פחות ואולי יותר מאשר שריפת פחם, וגם פולטת מזהמים אחרים וחלקיקי פיח. החסידים הירוקים השוטים והממשלות שקנו את התכתיבים שלהם טוענים שזו "אנרגיה מתחדשת" היות והיער יגדל בחזרה בסופו של דבר. אבל היער היה שם וחי ונשם וקלט פד"ח מהאוויר ופלט חמצן ושימש בית גידול לחיות וסביבת בילוי ופעילות לבני אדם. עכשיו, אחרי שנכרת הוא איננו. גולח. יש קרחות של שממה. יגדל בחזרה? אולי. ייקח 30 שנה או יותר. גם בית הגידול של חיות בר וציפורים הושמד, וכמות החיות ירדה בהתאם.

עצם הרעיון שניתן להפיק את האנרגיה שלנו מגידולים - יערות טבעיים או גידולים חקלאיים (כמו תירס לאתנול) הוא רעיון מטורף לגמרי. זה מראה שלאנשים אין כלל תפיסה כמותית - אין להם מושג מה גדולה כמות האנרגיה שאנו זקוקים לה לניהול אורח חיים תקין. כול היערות בעולם יצליחו לספק את תחנות הכוח לכמה חודשים לכול היותר, ומה ישרפו אח"כ? המעבר משריפת עצים לשריפת פחם במאה ה 19 הוא שהציל את יערות אירופה מהכחדה עד כה. אז עכשיו רוצים לחזור אחורה, למעשה הפרימיטיבי והמטומטם של שריפת עצי יער? הירוקים מטורפים! אין שום סיכוי ששריפת העצים בתחנות כוח יתרום להשגת היעדים של הפחתת פליטות.

הנה למשל את תחנת הכוח דראקס באנגליה המתגאה שהם מפיקים 18% מהאנרגיה המתחדשת של בריטניה משריפת "פלטס" pellets - כדורי עץ עשויים מעצי יער שגולחו. הם מתגאים שהם "מייצרים" (כלומר משמידים) כמיליארד וחצי טונות עצים בשנה! וזו רק תחנת כוח אחת..


ההיסטריה האקלימית מובילה למדיניות מטורפת לחלוטין הגורמת לנזקים חמורים לסביבה שמתיימרים להגן ולשמור עליה. צריך להפסיק מיד את הסיבסוד של גילוח היערות ושריפת העצים בתחנות כוח. צריך לאסור איסור מוחלט על הפעלת תחנות כוח בעצים.

יעקב



Time Magazine April 28 2008 Special Environment Issue
How To Win The War on Global Warming


 

2 תגובות:

גילעד דרורי אמר/ה...

חצי משטחי היערות באותן ארצות חוסלו? זה בלתי נתפס. מעניין אם אסון אקלימי הוא נבואה שמגשימה את עצמה, עם שגעונות כאלו. ידוע כמה מהר אבד השטח הזה?

יעקב אמר/ה...

לא בטוח במספר הזה - ראה את הסרטון שלהם... תתרשם מהיקף ההשמדה.
אבל - אין ספק ששטחי יער ענקיים מגולחים.
ראה את האתר הרשמי של תחנת הכוח דראקס באנגליה. הם מתגאים שיצרו מיליארד וחצי טון כדורי עץ pellets ושרפו בתחנת הכוח שלהם במשך שנה...
זו רק תחנת כוח אחת בעולם.... קיימות אלפי תחנות כוח...
הטירוף של האנשים אינו יודע גבול.