29 ביולי 2019

אסונות טבע – אין שינוי


בכול אסון טבע שמתרחש קמה מיד מקהלה קולנית של חממסיטים וזועקת: "ההתחממות הגלובאלית הנוראית כבר כאן! ראו איזה נזקים איומים נגרמו על ידי ההתחממות! נזקים נוראיים יותר צפויים בקרוב!"
שקר. פייק ניוז.

אסונות טבע שמקורם במזג האוויר (שיטפונות, בצורת, הוריקנים, שריפות יער) מתרחשים כול הזמן, והתרחשו תמיד, גם לפני ההתחממות הגלובאלית הנוראית. לא חלה שום החמרה, שום הגברה, שום שינוי לא בתכיפות האסונות ולא בגודלם. הדבר הזה בדוק ונמדד, ומופיע בכול דוחות המדעיים של ה IPCC  וההערכות האקלימיות. אין שינוי באסונות אקלימיים לעומת העבר. אין שום קשר להתחממות הגלובאלית. כול הזועקות הקולניות אין להן שום בסיס ממשי, חוץ מהרצון להפחיד.
הנה גרפים וציטוטים כפי שמביאים ד"ר ג'ון כריסטי ורוס מקיטריק.
putting climate change claims to the test
כמות הטורנאדואים בארה"ב, 1954-2018 – מגמת ירידה ברורה.
putting climate change claims to the test
כמות הימים של הוריקנים בעולם, לפי שלוש עוצמות רוח. אין שום מגמה של עלייה.
putting climate change claims to the test
הוריקנים בעולם – 1971-2018 לפי רמת האנרגיה המצטברת. אין מגמת עלייה, אפילו קצת ירידה.
putting climate change claims to the test
אינדקס של חודשים עם מזג אוויר לח וגשום (בכחול - שטפונות) או יבש (באדום – בצורת). אין שום מגמת שינוי לאורך זמן.
"אין ראיות ואין נתונים על מגמה, וכיוונה, בנושא שיטפונות בעולם, לא בקשר לגודלם ולא בקשר לתדירותם." "אין נתונים או מגמה על שינוי בבצורת". "אין שינויים ארוכי טווח בכמויות המשקעים (גשמים)".
עוד הפחדה נפוצה היא  - שההתחממות הגלובאלית תפגע ביבולים ותקטין את כמות המזון הזמינה. שקר. הנה מצב היבולים – הייצור והפוריות נמצאים במגמה של גידול מתמיד, עקבי וגדול:
putting climate change claims to the test
כמות הדיס-אינפורמציה (פייק ניוז או שקרים) שהחממיסטים מפיצים היא אינסופית. המדענים יודעים שכול זה לא נכון, בסופו של דבר הם כתבו את הדוחות שחיפשו בנרות ראיות להחמרת האסונות האקלימיים ולא מצאו ונאלצו לדווח שאין החמרה. ובכול זאת – כאשר מתרחש אסון אקלימי (ותמיד מתרחשים) הם לא מפספסים אף הזדמנות לצעוק בקולי קולות" "געוואלד, התחממות גלובאלית!".

יעקב

תגובה 1:

ביולוג ירושלמי אמר/ה...

תודה רבה לך על הספקנות שאתה דואג להחדיר בנו יעקב.