28 באוגוסט 2021

דובר הטאליבן: אנו מחויבים למאבק הגלובלי במשבר האקלים

"מושג ירוק בטלגרם"

הנשיונל רוויו מדווח כי דובר הטאליבן עבדול קאהר באלחי אומר כי ארגון הטרור רוצה לקחת חלק במאבק העולמי מול 'משבר האקלים'.

אין ספק שהנטייה האובססיבית של רועי הצאן עם הקלצ'ניקובים ואיסלאם מערות שבטי לשמר את אפגניסטן ברמת הפיתוח של המאה השמינית לספירה - היא תרומה משמעותית למלחמה בפליטות הפד"ח. אולי אפילו מגיע לחברים האלו פרס נובל... ואם לא נובל אז לפחות איזה אוסקר כמו של אל גור - לתת שואו למצלמות הם יודעים. ותגידו מה שתגידו יש להם חוש הומור מעולה.

אבל כמובן שזה לא נאמר בשביל להצחיק - אלא אמירה מדודה היטב שנועדה לאידיוטים שימושיים במערכות העיתונים ומעוותי המציאות בתקשורת המערבית.

החברים מהטליבן מבינים היטב את כללי המשחק הגלובליים החדשים - בשביל לזכות בהכרה מהקהילה הבינ"ל לא צריך להיות בן תרבות, לא צריך לתת זכויות בסיסיות לנשים. אפשר לרצוח, לטבוח, לענות, לאנוס קטינות, לתמוך בטרור... אפשר אפילו לעשות ג'נוסייד (היי 🇨🇳).

בסוף אם תהיה מחויב למאבק הקיומי הגדול של המלחמה בשינוי האקלים - יהיו מספיק אידיוטים שימושיים במערב שיגידו שאתה מתון ואפשר לעבוד איתך.

בחיי שאם הייתי רואה כותרת כזאת לפני שנתיים הייתי בטוח שזה סאטירה מה-ONION או ה-Babylon Bee. אבל לצערנו הסוריאליזם הזה הוא המציאות שלנו.


 

  

5 תגובות:

ביולוג ירושלמי אמר/ה...

אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.
רגע, בעצם זה מצחיק.
וגם עצוב.
אני מבולבל...

יעקב אמר/ה...

למה אתה כזה ציני?
הטאליבן - יכול להיות - שמתנגדים להקמת תחנות כוח חדשות, ומעדיפים שאזרחי אפגניסטן ישבו בחושך, ויחזרו לכלכלה טרום תעשייתית כמו שהם רגילים. כנראה הם גם מתנגדים לטלוויזיה, מרכזי קניות ובילויים, וכאלה מרכיבים של התרבות הצריכה המערבית הרקובה. הם מתנגדים לצריכת יתר - אין חשש שתהיה באפגניסטן עם הטאליבן צריכת יתר (או כול צריכה שהיא).
אפשרי בהחלט שהטאליבן מגשימים כול מה שהירוקים הרגילים מטיפים לו - למשל - שינוי גדול באורח החיים.
אז הטאליבן ירוקים באמת.... ירוקים אוטנטיים. מגשימים מה שהירוקים המערביים מטיפים ולא מקיימים.

ביולוג ירושלמי אמר/ה...

בזה אתה לגמרי צודק.
הם התגלמות האנטי-צרכניזם המערבי.
מאחל להם עוד שנים רבות של מינימיליזם לוחמני.

ירוקת מצוייה אמר/ה...

אם רוצחי הטאליבן יקטינו את שרפת צואת העיזים לבישול,חימום,יצירת אווירה ביתית בחושות(שגם הן בנויות מצואת עיזים) הם ימנעו פליטת גזי חממה !

יעקב אמר/ה...

והעולם המערבי ילמד את דרכיהם וילך בעיקבותם. וכדור הארץ ניצל.