26 במאי 2010

ריצ'ארד ברנסון "אין סכנה באפר הוולקני"

ריצ'ארד ברנסון המייסד של וירג'ין וטיסות החלל הפרטיות הראשונות הופיע בכנס מחשוב גדול באירופה .


ברנסון נדרש להגיב על ענן האפר הוולקני ששוב שיבש את הטיסות בלונדון, עיר הבירה של וירגי'ן, חברת התעופה שלו. ברנסון קבע בנחרצות ש-"אין סכנה באפר הוולקני. יגידו לכם זאת יצרניות המנועים". אז מדוע שדות תעופה באירופה נסגרים? "כי אין לה רשות תעופה מרכזית, כמו ה-FAA בארה"ב, אלא רשויות מקומיות שפזורות בכל מדינה". מעניין. 


המייל הבריטי מציג את דבריו של ברנסון באריכות שם הוא מצוטט באומרו על הסגירה של שדה התעופה במנצ'סטר ש"היא כבר מעבר לבדיחה... כל הטיסות של חברות התעופה, המטוסים וייצרני המנועים הדגימו כי אין כל עדות המונעת מהמשך הטיסות בבטיחות מלאה".


"מעל אלף טיסות המריאו מצרפת בשבוע שעבר בתנאים דומים לאלו הקיימים במנצ'סטר כיום מבלי שנתקלו בשום בעייה או הראו איזו שהיא רמה של רכוז אפר ... אנו זקוקים למנהיגות חזקה שתתערב ותמנע נזק נוסף לכלכלת בריטניה ולחיי הנוסעים".


המידע והתמונה באדיבות "דיילי מיילי" ופלי הנמר....
www.thepeople.co.il



3 תגובות:

יעקב אמר/ה...

קטונתי מלחלוק על סיר רוצ'רד בראנסון, ואיני מבין כמוהו במנועים אבל... יש לי נסיון עם סופות חול בסיני.
אם צפיפות האבק היא אפילו רבע מהצפיפות של סופת חול סטנדרטית, אני לא הייתי טס. טיסה של כמה שעות באבק כזה גומרת מנוע, בלי שום ספק.

בועז אמר/ה...

הוא גם אמר בציטוט במייל שברור שמסוכן לטוס מעל לוע הר הגעש ובתוך האפר אך המרחק של בריטניה מאיזור ההתפרצות הוא גדול מאד והצפיפות של האפר מעל בריטניה היא לא מסוכנת.

גבריאל אביטל אמר/ה...

שלום יעקב/בעז,

היום יום שישי, בידיעות אחרונות מתפרסמת ידיעה "שנת 2010 החמה ביותר בהיסטוריה", טמפ' ממוצעת של חודש אפריל הינה 0.70 מעל הממוצע.
(מה שמופיע באתר הוא 0.5 בלבד)

ועוד, כמות השלג שנצפתה מתחילת 2010 היא הנמוכה ביותר.

'החגיגה' בעיצומה.

אשמח אם תתייחסו למה שכותב ידיעות אחרונות.

בברכה, גבי אביטל