3 במרץ 2011

הפסקות חשמל – אמרנו לכם.

במספר פוסטים רב אמרנו שה"הישג" הגדול של הירוקים – בכך שהצליחו למנוע הקמת תחנת הכוח הפחמית באשקלון – יתנקם בנו ויביא להפסקות חשמל, ולישיבה בחושך.

ההפסקות באות, מוקדם מהצפוי – כלומר מהצפוי למי שטמן ראשו בחול. הספקת הגז המצרית כידוע מנותקת מאז 5 לפברואר, ולמרות שחברת הגז המצרית מבטיחה שההספקה עומדת להתחדש כול רגע, אני מרשה לעצמי להמר שלא תחודש לעולם. הבעלים של חברת הגז המצרית הוא מיליארדר, שהיה טייס וחבר של מובארק. האיש ברח לחו"ל.  נשיא החברה התפטר.

אסור היה לנו להישאר תלויים בגז זה, אבל אנו נשארנו, למרות זעקות חברת החשמל ושר התשתיות לנדאו. גלעד ארדן והירוקים היו חזקים יותר.

עכשיו הודיעה "ים-טטיס", הספקית הישראלית, על עבודות תחזוקה במתקני הגז שלה, וחברת החשמל הודיעה על ניתוקי זרם אפשריים בסוף שבוע זה. מסע הצלב של הירוקים נגד תחנות הכוח עומד להשיג את תוצאתו הבלתי נמנעת, ואנו עומדים לבלות חלק מסוף השבוע בחושך. הכינו את הפק-פקים.
אל תשכחו: "גם הירוקים צריכים חשמל"!



עדכון:

המשרד לאיכות הסביבה אישר לחברת החשמל להפעיל את תחנות הכוח במזוט בעת העבודות המתוכננות לשדרוג הספקת הגז ממאגר ים טטיס. לא יהיו הפסקות חשמל בסוף שבוע זה, מבטיחים לנו.
הפעלת התחנות במזוט, שהוא הדלק המלוכלך ביותר שיש (יותר מפחם) וללא אמצעי סינון (אין כאלה בתחנות הגזיות) תגרום לזיהום אוויר מוגבר. זהו המחיר (תשלום ראשון) של ה"הישגים" של הירוקים.

יעקב 

4 תגובות:

אורי ירון אמר/ה...

יעקוב. אני מבקר בבלוג שלך מידי פעם וגם מפנה קוראים במקרים רלוונטים. נושא התחנה הפחמית והטמטום של קידום אנרגיות מתחדשות בלתי יעילות בעליל על חשבון בניית תחנה פחמית הוא נושא שהוא בלב המזימה הגלובליסטית .
אני משתדל מידי פעם להגיב לכתבות מוזרות בעיתונים המכוונים אם כי יש צנזורה קשה למרות השימוש בשפה נקיה .
הבלוג שלך הוא ממש אבן בסיס לכל אלה שמנסים להעיר את העם לטמטום "ההתחממות" וההשלכות המידיות על חיינו.
המשך כך כל הכבוד.

יעקב אמר/ה...

תודה

חשמלאים אמר/ה...

כמי שמכיר את משק החשמל מקרוב אני יכול לומר בלב שלם שלפעמים כדאי לשבת סוף שבוע אחד בעלטה ולא לנשום את האוויר שפולטת תחנה פחמית. ממשלה חכמה אמורה למצוא פתרונות אבל לפתוח תחנה פחמית נוספת זה כמו לצייד את עובדי הממשלה בסוסים בשל עליית מחירי הדלק. בקיצור, ללכת אחורה

יעקב אמר/ה...

"ללכת אחורה" - אלו סתם מילים.
צריך להתקין את ציוד הסינון המשוכלל ביותר הקיים בתחנות כוח פחמיות. תחנות כאלה הן נקיות למדי ולא מזהמות כמו שהיו פעם. המושגים שלך על זיהום מתחנות פחמיות אינם מעודכנים.

אם לא תהיה תחנת כוח אתה תשב בחושך כול הזמן, ולא רק "סוף שבוע אחד", וגם המקרר שלך והמזגן ומכונת הכביסה לא יעבדו. תנסה לשבת סוף שבוע בחושך, נסיון שקל מאד לעשות - תתנזר מרצון משימוש בחשמל (נתק את ממסר הפחת). אחר כך תדווח לנו חוויות.
קל להגיד "מוטב סוף שבוע בחושך..."