15 ביולי 2016

ההיסטריה החממיסטית הורגת את לונדון


מפחידני האקלים מהלכים עלינו אימים עם נבואות זעם על אסונות אקלימיים שיתרחשו, אולי, בעוד מאה שנה. בינתיים נגרמים אסונות ממשיים ומאד מוחשיים כבר עכשיו, לא בגלל האקלים אלא בגלל ההיסטריה החממיסטית וה"מלחמה נגד האקלים".

כבר כתבנו על זיהום האוויר הנוראי השורר בלונדון (ובירות אירופיות רבות אחרות) כתוצאה מהשימוש המוגבר במכוניות דיזל. בלונדון לבד מעריכים שזיהום האוויר גורם כ 9400 מקרי מוות בשנה, עכשיו (לא בעוד 100 שנה). עכשיו כבר מודים כולם שעידוד המעבר למכוניות דיזל היה שגיאה נוראית, ושר התחבורה של בריטניה מציע להטיל מיסים על מכוניות דיזל במטרה לחנוק אותן (להקטין מספרן).

הורדת המיסים על דיזל נעשתה על ידי שר האוצר לשעבר (מהלייבור, בהמשך ראש ממשלה) גורדון בראון, בשנת 2001. המטרה המוצהרת הייתה ברורה: מכוניות דיזל פולטות 25% פחות פד"ח מאשר מכוניות בנזין, ולכן, הן כביכול יצילו את כדור הארץ מההתחממות הגלובאלית הנוראית. אבל מכוניות הדיזל פולטות פי ארבע תחמוצת חנקן, ופי 20 חלקיקי פיח, לעומת מכוניות בנזין, ולכן הן גורמות לזיהום אוויר ממשי, ההורג בני אדם. (הפד"ח אינו מזיק לבריאות אנוש). בעקבות הורדת המיסים עלה מספר מכוניות הדיזל מ 3.5 מיליון ל 8.2 מיליון.

אפילו חברו של בראון למפלגה, ברי גרדינר, שר הסביבה בממשלת הצללים היום, הודה שנעשתה טעות, ונוצרה בעיה ענקית של בריאות הציבור. כמובן, אנשים שקולים ומציאותיים הזהירו נגד המהלך כבר לפני שנעשה (בארה"ב סירבו לעודד את הדיזל). אבל הלהט האידאולוגי וההיסטריה החממיסטית לא מאפשרים שיקול דעת רציונלי ומעשי.

המקרה של עידוד הדיזל אינו יחיד במינו, ואינו מקרי. הוא חלק מהשיגעון הקולקטיבי שהשתלט על האנושות ב 30 השנים האחרונות. (קודם היו באופנה שיגעונות אחרים). תופעות אחרות, הנובעות מהיסטריה החממיסטית הן, למשל, שריפת המזון שלנו (אתנול וביו-דיזל), ושריפת היערות (שריפת עץ בתחנות כוח).


יעקב 

אין תגובות: