25 בפברואר 2013

למען חשכה, עוני והתאבדות

ב-17 בפברואר התקבצו אירגונים ירוקים לעצרת "אקלים" והפגנה נגד צינור הנפט Keystone XL בוושינגטון. בין האירגונים הנוכחים היו אנשי אירגון "350", סיירה קלוב ואחרים.

ידידינו אלכס אפשטיין מהמרכז לקדמה תעשייתית יצא לשטח עם מצלמות ופעילים של "בריגדות האור" שהעלו קטעי וידאו חושפנים אודות הלך המחשבה של תומכי אירגונים אלו. על חולצות פעילי CIP הוצג הלוגו "התנגדות לדלקים פוסליים + התנגדות לגרעין = בעד חשכה".




הנה אחד מקטעי הוידאו שמדגים את הלך הרוח החולני של חלק מן הפעילים הירוקים. לפירוט נוסף אודות ההפגנה והעימות בבלוג של CIP כאן. בדיווח הנמצא בקישור מספר אלכס כי בעת שהפגנת הנגד התארגנה עם החולצות הצהובות הבולטות פנו אליהם לא מעט מפגינים ירוקים בבקשה לרכוש את החולצות, לא ברור אם לא הבינו את משמעות הכיתוב או שחשבו שהחשכת הציוויליזציה היא מטרה ראויה. כך או כך, כותב אלכס מחשבה יתרה לא היתה שם.





תוספת:  מסתבר שהגישה האנטי-הומנית הגלויה המבקשת את חיסול המין האנושי באופן מפורש מצאה לעצמה חסידים שכבר אינם מנסים להסוות את כוונותיהם. בישראל היא מכונה "התנועה להיכחדות מרצון של האנושות". (תלמ"ה) המפעילה אתר אינטרנט - כאן, וקבוצת פייסבוק - כאן. 

4 תגובות:

אחד אחר אמר/ה...

לגיטימי
הזוי,מטורף ואפילו מרושע- אבל לגיטימי.
אם אתה אומר מראש שאתה בעד הכחדת המין האנושי
אז מבחינתי זה כנות מרעננת.

יעקב אמר/ה...

אין ספק שיש זרם בתנועות הירוקות שרואים את המין האנושי כזיהום ומגפה על פני כדור הארץ, והמייחלים להכחדה, או לפחות להכחדה חלקית של המין האנושי.

רוב הירוקים יגידו לך שזה זרם קיצוני וקטן, חסר חשיבות, ואין לגזור גזירה מהקיצוניים האלה לכול התנועה הירוקה.

ייתכן ושונאי האדם הקולניים הם באמת מיעוט, אני לא מכיר מפקד שבדק את המספרים שלהם.

הביעה היא שהמדיניות שמנסים לקדם הזרם המרכזי הירוק - מדיניות של התנגדות לכול פיתוח או מפעל חדש, אינה שונה במאום מהמדיניות שהזרם האנטי-הומאני דורש.
כלומר - הרוב לא יגיד שהם נגד המין האנושי, הם רק נגד צריכת יתר, נגד שימוש גדול במשאבי טבע, נגד פיתוח ובינוי... כלומר - מבחינת המדיניות המומלצת אין הבדל בין הזרמים השונים.

יונתן אמר/ה...

זכור לי דיבייט בנושא "אנרגיה ירוקה" שנערך בארץ בין נציג התנועה הירוקה לנציג התנועה הליברלית החדשה, בו אדם מהקהל שואל מתישהו האם הגדלת הרווחה האנושית בעולם לא תגדיל את "טביעת הרגל האנושית בעולם" - שחס וחלילה בני האדם שנהנים מרווחה גבוהה - איכות חיים, רפואה, מיגור העוני וכו' - לא ישאירו סמן על כדוה"א הבתולי.

אני מאמין שזו תפיסה שנמצאת בלב רוב התנועות הירוקות - האדם הרשע ש"הורס" את "הטבע" / "הכדור" / "הסביבה" וכו'.

Anochi אמר/ה...

יונתן, סיקור של המפגש הזה עלה בבלוג כאן:
http://www.green-logic.info/2012/06/blog-post.html