7 באפריל 2012

פורנוגרפיה של דובים.


דובי הקוטב הלבנים מחליפים את בר רפאלי בתמונות לקידום מכירות של היסטריית ההתחממות הגלובאלית. הם מאד סקסיים וחמודים, ונביאי הזעם החממסיטים מנצלים אותם כדי להמחיש את נזקי ההתחממות (כביכול) שתביא להכחדת חיות חמודות אלה (חמודות עד שאתה פוגש אותן אישית, אם בטעות פגשת דוב לבן תיווכח שהם אינם נחמדים).
ממשלת ארה"ב אף הכריזה עליהם כמין בסכנת הכחדה.
הכול טוב ויפה, חוץ מזה שאין אמת בטענות אלה. 
דובי הקוטב אינם בסכנת הכחדה, שלומם טוב. לאחרונה נערכה ספירה מקיפה של ממשלת מחוז נונאבוט בצפון קנדה, ונמצא שכמות הדובים במחוז גדולה ב 66% מההערכות הקודמות.

The study shows that “the bear population is not in crisis as people believed,” said Drikus Gissing, Nunavut’s director of wildlife management. “There is no doom and gloom.”

"המחקר מראה שאוכלוסיית הדובים אינה נמצאת במשבר, כמו שאנשים האמינו."
האזור שנסקר בקפדנות מהאוויר הוא איזור אופייני להאביטט הדובים בכול צפון קנדה. מעריכים שבכול קנדה יש כ 25 אלף דובים והאוכלוסייה נמצאת בעליה. בשנות ה 1960 העריכו שנותרו רק 5000-10000 דובים. אוכלוסיית הדובים נמצאת בעליה ברורה מאז. הסיבה היא: איסור כמעט מוחלט שהוטל ב 1972 על ציד הדובים. צייד הדובים הוא שסיכן את המשך קיום המין, כעת, כאשר הפסיקו לצוד אותם, האוכלוסייה שלהם הולכת וגדלה.
שימוש באמצעי תעמולה כוזבים הוא ממאפייני התנועה להפחדה בהתחממות גלובאלית.

יעקב

אין תגובות: